Gyakori kérdések

GYIK - Mielőtt felkeresné ügyfélszolgálatunkat e-mailen vagy telefonon, tekintse meg gyakran ismételt kérdéseinket, ahol választ találhat kérdésére.

Milyen fizetési módokat fogadunk el?

Az összes tranzakció esetén a következő kártyatípusokat fogadjuk el: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. További információért kérjük, látogasson el Online kártyás fizetés c. rovatunkhoz. 

 

 

Milyen összeg felett ingyenes a szállítás?

20 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

 

 

Mennyibe kerül a szállítás díj?

A szállítás díját a Szállítási információk c. rovatunkban találja.

 

 

Milyen futárszolgálatokkal dolgozunk együtt?

A termékek kiszállításáról a Magyar Posta Zrt. és a DPD futárszolgálat gondoskodik.

 

Rendelni szeretnék, raktáron vannak-e a termékek?

A weboldalunkon megtalálható összes termék raktáron van és készen áll a szállításra. Előfordul azonban, hogy a kíválasztott termék a rendelés pillanatában elérhetőnek jelzett, de a rendelés leadását megelőző percben épp valaki megvásárolta az utolsó darabot. Ebben az esetben a következő két napban erről tájékoztató e-mailt küldünk ki Önnek. Továbbá szín és méret szerint változó az elérhetőségük, így előfordulhat, hogy egy kívánt méret vagy szín pillanatnyilag nem elérhető. A termékválasztás során láthatja a termék részletes adatait, ahol a képernyő jobb oldalán megtalálja az összes elérhető szín- és méretkombinációt. Itt zöld színnel megjelenik a "RAKTÁRON" felirat, amennyiben a termék elérhető. Ha ez a felirat vagy az adott méret nem jelenik meg, akkor a termék abban a variációban nem elérhető. Fontos, hogy a rendelés során ellenőrizze, hogy megfelelő szín/méret került-e a kosárba.

Hozzáadhatok-e más terméket a rendeléshez utólag?

Amennyiben a megrendelését már kifizette, úgy sajnos az adott megrendelést már nem lehet módosítani. Ennek oka, hogy a "Fizetett" megrendelés azonnal feldolgozásra kerül és átadjuk szállításra. Ilyen esetben új megrendelést kell indítania. Amennyiben még nem fejezte be a fizetés folyamatát, úgy mihamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

 

Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?

Szíves elnézését kérjük ebben az esetben! Kérjük, olvassa át a termék visszaküldésére, cserére, reklamációra vonatkozó rovatunkat itt.

 

 

Milyen címre küldjem vissza a terméket csere vagy elállás esetén? 

Csere vagy visszaküldés esetén a terméket minden esetben a következő címre küldje:
 
Sportisimo - Frogman
Széchenyi utca 44-46

4110 BIHARKERESZTES

 
Kérjük, tekintse meg rovatunkat, ahol részletes leírást talál a termék visszaküldésével kapcsolatban. További információt az Általános Üzleti Feltételekben olvashat.