Termékreklamáció
Hibát vagy sérülést fedezett fel a terméken? Termékeinkre a törvény szerint előírt 24 hónap garancia áll rendelkezésre, amennyiben a weboldalunkon vagy a mellékelt jótállási lapon nincs másként feltüntetve.
A jótállási időszak kezdete a termék kézbesítésének napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll. Ha új terméket kap helyette (garanciális időszakban), akkor új garancia kezdődik.
Hogyan működik a reklamáció?
- Amennyiben reklamálni szeretné a webáruházban megvásárolt termékeket, kérjük, küldje vissza a reklamációs címre. Az üzletben megvásárolt termékeket bármelyik üzletben reklamálhatja.
- Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak másolatát) és a kitöltött Reklamációs lap c. űrlapot.
- A terméket a visszaküldéshez alaposan csomagolja be, hogy szállítás során ne sérüljön.
- A csomagot sima csomagként küldje el postával (MPL) vagy bármely futárszolgálattal (DPD, GLS). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
- A terméket az alábbi címre küldje vissza: SPORTISIMO, Pazonyi út 36 (Tesco épülete), 4400 Nyíregyháza.
- A reklamációs részleg munkatársai 30 napon belül felkeresik Önt a reklamáció eredményével és a további lépésekkel kapcsolatban, e-mail formájában.